onsdag 29 februari 2012

Vasaloppet i shopping...

Det var ialf så mormor uttryckte gårdagens shoppingtur i Mora =) Jag skulle dit och leta efter gardinstänger och gardiner, men kom hem utan det tyvärr! Handlade kläder till Felix vilket var välbehövligt så nu hoppas jag han klarar sig ett tag.



När Felix hälsar på sin gammelmormor brukar han leka med hennes dalahästar. Igår köpte hon en egen dalahäst till honom. På den står det Felix, 2012 och Halv vasan... När jag frågade henne varför det stod Halv vasan på hästen så svarade hon "Nu behöver inte Felix åka Halv vasan för nu har han en häst som det står det på". Haha goa mormor <3
Felix är ialf helnöjd med presenten =)

Nu är det dags att laga lunch till Felix och sen bege sig upp till huset. Önskar jag kunde klona mig så jag kunde vara i huset och samtidigt ta hand om Felix här hemma...

Kram Johanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar