lördag 11 februari 2012

Måla, måla, måla...

Tiden går så fort...snart är även denna vecka slut. Ikväll blir det melodifestivalen få se om jag hittar någon ny favorit. Förra veckan var Loreen bäst tycker jag =)
I fredags var jag och hjälpte Anders i huset. Vi trodde att det var slut på vitfärg igen vilket hade varit surt då det inte är så jättemycket vitt kvar att måla. Men när jag kom upp till huset och tittar i en plastpåse så hittar jag en 3 L vitfärgburk! Himla tur att jag inte köpte en burk i veckan...
Jag kunde då måla klart de fönster- och dörrfoder som var kvar.




Efter att de var målade började jag måla golvlist. Inte en golvlist är målad så det är lite att göra innan de kan sättas på plats. En del ska vitlaseras och en del vitmålas.


Idag har jag, Felix och Oliver varit ute och busat. Felix skrattar så härligt när Oliver hoppar i snön och rullar sig =) Gofis!
Felix fick även åka lite skoter med farfarn idag...


Ha en trevlig kväll!


Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar