söndag 4 mars 2012

Lov = ledig...eller?

Ledighet kan jag inte påstå att det har varit under veckan...dagarna går supersnabbt och det är fullt upp. Skoj! Tråkigt om man inte hade nått att göra eller hur det nu är?!
Den här veckan har det varit toppenväder så det har blivit en hel del utetid men även timmar i huset.
När jag har varit i huset har jag haft denna duktiga hjälpreda med mig... =)

Busunge!

Nu är Felixrum och sovrummet uppe färdiga och städade! Underbar känsla när vi drog bort skyddspapen från golvet! Nu ser man hur rummen kommer se ut och det blev sååå bra! =)



I fredags kom vår beställda säng så nu kan man sova i huset =) Den var skön men liite för hög...men jag ska nog kunna sova som en prinsessa utan problem =)


Vi har även fått in badkaret och det blev också toppen! Första kvällen i huset SKA jag bada! Å så jag ska njuta =) hihi!


Felix testar karet =)



Imorgon blir det en tur till Ikea så nu måste vi gå igenom inköpslistan.


Kram Johanna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar