torsdag 23 februari 2012

Den är borta!!

Äntligen kan jag säga att plattformen är borta! Tjusningen med huset har ikväll fått komma fram och jisses så vackert det blev! Om det är möjligt så längtar jag ännu mer tills inflyttning... =)
Idag har jag jobbat och vi var tvugna att torka rent fönstren som är i den delen som ska vara öppet till nock för ikväll har vi rivit plattformen. Anders la på ett lack på fönsterbrädan igår kväll så idag har svärmor städat istället för mig =)
Anders har även eldat i kaminen för första gången. Mysfaktorn var hög när jag och Felix kom till huset ikväll =)


Det som var kvar av plattformen när jag kom upp till huset.

Rivning =)

 Nu blev det stort! =)
Väggen mot vardagsrummet.
Väggen norrut.
Mot denna vägg ska trappan vara.

Högt högt!




 Ek-trappsteg.

Ikväll ska trappstegen limmas ihop och lite annat grejs ska ordnas och imorgon ska trappan resas upp! =)

Skulle kunna skriva hur mycket som helst men en bild säger mer än tusen ord! =)



Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar