måndag 17 februari 2014

Solsken!

Äntligen kom solen! Den har verkligen varit saknad! Det första Felix sa imorse var "Mamma titta solen!" När jag tittade igenom alla kort förra veckan så hittade jag massor med fina solkort som var tagna förra året i februari. I år har solen knappt visat sig! Tror den har varit framme max en timme sammanlagt! Men nu får vi hoppas att det blir så här fina dagar framöver =) 
Dagen började med en promenad runt Limedsforsen. Hade sällskap av en mamma halva rundan och en annan andra halvan...Trevligt att ha sällskap och man går fortare om man har någon med sig, samt att man hinner prata massor =) 
När vi kom hem bjöd svärmor på lunch. Toppen! Skönt att få maten serverad ibland. När vi gick hem ville Oliver följa och jag tänkte att jag skulle lyckas ta en fint kort på han och Felix men icke. Ingen tittade i kameran så kortet nedanför är nog det bästa...haha!



När vi kom hem tränade Ted på att ligga på magen och Felix försökte förklara vem Blixten Mcqueen är <3

Vår lilla bebis blir så stor <3

Nu ska jag passa på att vila lite på soffan innan det är dags att börja med middagen.

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar