onsdag 19 februari 2014

Med lite hjälp av storebror...

Vaknade till en mulen dag med -6 grader och efter en natt med halvbra sömn...Felix ville dricka saft ett inatt och han kunde inte förstå varför han inte fick det?! Så kände jag mig måttligt motiverad till en promenad men jag tog mig ut och det var riktigt skönt att få lite luft. Jag knatade på så jag skulle hinna hem och se sprintfinalerna och tur var väl det för jisses vilka lopp! Längdåkarna har verkligen imponerat detta OS! Tajmade in mammaledigheten riktigt bra om jag får säga det själv =) hihi!

När det vi väntade på att finalerna skulle starta så låg Ted på magen och övade på att hålla upp nacken. När Felix ställer sig för att prata med honom så tittar han upp och vips så snurrar han runt! Ted har blivit väldigt duktig på att hålla upp huvudet de senaste dagarna och även Felix vände sig strax innan han blev 3 månader, så jag hoppades på att även Ted skulle vända sig snart men kanske inte riktigt än så hejja Ted! =) 


Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar