torsdag 13 februari 2014

Åren går...

För ett tag sen kom jag på en idé om att göra fotoböcker av barnen. Jag tänker göra en bok för varje år. Så igår tittade jag på kort från när Felix föddes och fram till idag. Så roligt! Tänk så fort tiden går och vilka roliga bilder jag hittade =) Det tog dock en hel dag att titta igenom alla tusentals kort...ja tusentals! Herre Gud med bilder jag har! Har dock redan insett att vi tar mycket färre bilder på Ted än på Felix :/ Men det blir nog så med andra barnet. Idag har jag skickat iväg en beställning på drygt 650 kort så nu ska jag införskaffa böcker som jag kan klistra fast bilderna i. Så nu har jag skaffat mig pyssel för resten av våren =)


Felix 6 månader.
Felix första skridskotur.

Felix första älgjakt. Han sov och ingen älg såg vi....

Första semestern. Fikapaus vid Göta kanal.

Ånäset 2013. Vilken sommar!
Påsk 2011. Kortärmat och knappt någon snö!


Teds första fisketur.


Ånäset 2012
Minigolf...
Svärmor hon kan hon ;)
Kram Johanna

2 kommentarer:

  1. Håller Babs på att få syrebrist.?

    SvaraRadera
  2. Kan vara så...beror på ett väldigt långt skrattanfall =)

    SvaraRadera