torsdag 27 februari 2014

Jag tror inte jag tycker om den där!

Igår kom äntligen svägerskan hem och kommer vara här några dagar. Som vi har längtat och mest har nog Felix och hans kusiner längtat! Under veckan så har de varit liiite oense om vems faster det är... De är inte överens om jag säger så :P Felix ville inte ens följa med hem igår kväll så han har sovit hos farmor och farfar inatt.
Fastern hade köpt fina kläder till Felix och Ted men eftersom Felix är ett stort fan av Blixten McQueen så blev han inte allt för nöjd över en "vanlig" t-shirt... När han fick t-shirten sa han "Jag tror inte jag vill ha den där. Jag vill ha Blixten McQueen! " Som tur var så hade fastern köpt en tröja med ett flygplan på och den fick godkänt av den bestämde herren. (Han gillar filmen Planes nästan lika mycket som Blixten :P)
Ted fick en jättefin tovad sittdyna av svägerskans kompis :-)
Nu ser jag fram emot mycket familjemys med god mat och många skratt under helgen!  :-D

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar