onsdag 1 januari 2014

Slutet gott...

Då var 2013 slut och 2014 här! Vi firade nyår med Anders bror och hans familj. Mycket lugnt och trevligt firande...vi skippade till och med champagnen vid tolvslaget då vi var alldeles för trötta för att ens anstränga oss för att dricka den. Vid elva hade vi nog kunnat lagt oss hela högen...så pigga var vi! Får skylla på den goda middagen vi åt =)


Mycket god pannacotta!
Så var det det här med nyårslöften. Jag brukar ha mina löften hemliga då jag alltid bryter dom...i år tänkte jag äta mindre godis. Just nu så har jag datorn i knät, en STOR tekopp på höger sidan och en godisskål på vänster sida. Ja ni fattar hur bra det löftet kommer att hållas ;)

Nu ska jag fortsätta äta mitt godis och titta på nyårskarameller.

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar