onsdag 18 juli 2012

Paradiset!

Vi har varit vid ett av mina föräldrars sommarställen under några dagar. Det är så vackert och fridfullt där. Där kan man slappna av och njuta av lugnet. Igår fick jag uppleva gamla minnen när mormor var med ut och fiskade och på kvällen tittade vi på Allsång på Skansen tillsammans. Fram till midnatt spelade vi kort, 500a =)
Paradiset!


En stoor aborre =)

Gammelmormors getost är nam-nam.

Älskade mormor <3
Jag är så glad att mormor får vara med när Felix växer upp. Jag hoppas han kommer ha lika fina minnen som jag av somrarna vid Å.  


Kram Johanna

2 kommentarer:

  1. Det är jag säker på, många fina barndomsminnen därifrån :-)

    SvaraRadera
  2. Ja visst har vi =) Ibland önskar man att man kunde få uppleva en sommar där, som när man var liten.

    SvaraRadera