torsdag 17 mars 2011

Sova sova säng

Igår tog jag äntligen tag i att få Felix att ligga i sin egen säng. Det är ju så mysigt att han sover mellan oss men samtidigt så börjar det bli trångt i sängen när han ligger som en kung med armarna rakt ut =) Någon gång lär han börja sova i sin säng och andra mammor pratar om hur skönt det är när deras barn kan sova själva.
Jag hade förväntat mig en liten kamp och att natten kunde bli jobbig men så fel jag hade! Felix somnade precis som han brukar och han vaknade en gång på natten för att äta mat. Vilken duktig kille! Nu hoppas jag bara att detta håller i sig =)

Underbart härliga dagar har det varit under veckan. Det är så skönt att vara ute och gå och sen sätta sig i solen och bara njuta. Felix sover gott i vagen och Oliver är helnöjd då han får vara ute nästan hela dagarna och mysa i solen =) Känns skönt att vi går mot vår och ännu mer soldagar.

Kram Johanna

Oliver & Rimbo njuter i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar