torsdag 17 februari 2011

Första inlägget!

Jaha då var det dags att blogga för första gången... I den här bloggen är tanken att ni ska få läsa om mig och vad som händer i mitt liv. Namnet på bloggen har den enkla förklaringen att jag är en Fröken. Just nu är jag mammaledig men annars så arbetar jag som fröken.

Jag bor tillsammans med min underbara familj. Min kille Anders och våra två barn. Vårt stora "barn" är Oliver som är en golden retriver. Vårt minsta barn är vår son som föddes i december. Den sötaste och finaste killen i världen ♥, så klart :) En liten Felix som nu hunnit bli 2,5 månad.
För tillfället bor vi i mina svärföräldrars bagarstuga men till hösten hoppas jag att vi kan flytta in i vårt hus som Anders håller på att bygga. Det är mycket med att bygga hus men det får jag berätta om lite senare :)

Så där ja nu är första inlägget skrivet! Nu ska jag laga mat till min snickare.

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar