söndag 27 februari 2011

Flitig söndag!

Mina första dregglisar














Idag har jag varit flitig. Hunnit med mycket...bakat bullar, sytt två dregglisar, promenerat och varit social :)  Å dagen är inte slut än! Bullarna blev väl inte tipp topp men jag bakade ialf :)
Att sy dregglisar var lite klurigt och jag är inte riktigt nöjd än...måste nog göra dom lite större. Just nu passar de på Felix men han växer ju så det knakar så han har nog snart växt ur dom.
I helgen har jag inte sytt några mössor men till veckan ska jag sy upp ett gäng som jag ska skicka med svägerskan upp till Östersund. Hoppas det blir lite mössor sålda där uppe :)
I torsdags var jag och pappa till Mora och då passade jag på att köpa lite mer tyg. Pappa tyckte det var lagomt kul att gå runt i tygaffärer men han höll modet uppe och hängde på :) hihi! En del födelsedagspresenter blev också inhandlade under dagen. Felix tyckte det var helt okej att vara med på shopping. Han gnällde inte en gång under 5 de timmar som vi var borta. Snälla föräldrar = snäll Felix. 

Kram
Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar