söndag 6 maj 2012

Kalasat i dagarna tre...

I fredags var det kalas med vänner, igår inflyttningsfest/kalas och idag kalas för
familjen =)
Jag har med andra ord ätit mycket gott och haft en jättetrevlig helg!
Igår var vi på ett trevligt kalas hos några vänner. God mat, vänner, tävlingar och massa skratt. En toppen kväll med andra ord =) Felixen fick vara hemma med Ida och det gick jättebra! Inte gråtit efter mamma och pappa och somnade direkt när hon la honom...vilken kille! =)
Idag har jag gjort en smörgåstårta som jag bjöd på ikväll. Mycket god blev den =) Fick två solstolar av mormor, morbröder med respektive så nu väntar jag bara på solen så jag kan använda dom =)
Nu ska jag passa på att jobba lite för imorgon är det Fokusmöte och det brukar ta tid =)


Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar