söndag 4 september 2011

Sista sommarhelgen...?

Sista sommarvärmen ialf om man ska tro på meterologerna men de har haft fel förr....

Helgen inleddes sorgligt då Lima Handel brann ner natten till fredan...svårt att fatta att affären är borta! Helt sjukt vilka krafter eld har...fy så hemskt! Glad att ingen kom till skada och att pappa, lillebror och Tomas kunde komma och hjälpa till så fort!

Lördan var det en mycket trevligare dag =) På förmiddan var vi på ett vackert dubbeldop. Goa Wilmis och Nellie skulle döpas i kyrkan. Fint dop med fin sång och mycket barn =)

På kvällen var vi på familjebowling på Experium. Tyvärr vann jag inte men jag kom ialf inte sist. Men det är vinna som räknas...
Det var evigheter sen jag bowlade så jag får väl skylla på ovana =)

Bowlinggänget!

Felix åkte motorcykel...undra vem som tyckte det var roligast =)

Idag var det äntligen en dag som vi längtat efter...det var Fokus premiär! =)
Å tänk vad mycket barn och föräldrar som kom! Blev en glad överraskning =) Hoppas att det kommer gå lika bra framöver också.
Idag var det jag och Jennie som höll i aktiviteten. Vi körde Hoppis & Skuttis för alla barnen. Roligt att så många barn hängde på! Tröttast efteråt var nog jag och Jennie =) hihi!
Felix roade sig med att hejja på alla som hoppade. Han upptäckte snabbt vilken bra akustik det var i hallen så han ropade mer och mer =) Gofisen <3

När vi kom hem tog Felix sin Merca och åkte och plockade äpplena från hans dopträd =) Inga problem för en kille på 9 månader...hihi!


Vi har med andra ord haft en riktig familjehelg! Mysigt och välbehövligt =)

Kram Johanna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar