lördag 28 maj 2011

Jag lever!

Evigheter sen jag skrev något här men nu så =) Har hänt en hel del på en månad men allt orkar jag inte sammanfatta... Just nu pysslar jag inför Felix dop. Har en del att göra kan man säga...vill ju att det ska bli en toppendag och att allt ska vara perfekt. Kanske därför allt tar tid...?! Så igår var jag, Felix och mamma till Mora och handlade mat, tallrikar, dukar, kläder m.m...en heldag blev det och frågan är om allt är handlat?! Förmodligen inte... Idag har jag vikt servetterna som ska vara dekoration på borden. På dom ska jag skriva fina och tänkvärda ord. Hoppas gästerna kommer att gilla de =)
När jag inte viker servetter så syr jag mössor. Har sytt en hel del beställningsmössor nu vilket är jättekul!
Å när jag inte gör det så försöker jag ordna lite med mitt friskispass å när jag inte gör det så gör jag en massa annat =)

Så där! Nu hoppas jag att det inte dröjer lika länge tills nästa inlägg...

Kramar Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar